Na tejto stránke používame súbory cookies a iné technológie pre správne fungovanie a zlepšenie chodu stránky, jej zabezpečenie, poskytovanie funkcií sociálnych sietí, prispôsobenie obsahu a reklám používateľom a analýzu návštevnosti a správania používateľov.
Tieto všeobecné obchodné podmienky sa vzťahujú na všetky zmluvy uzatvorené medzi spoločnosťou AUTOCAR – Ťažné Zariadenia, s.r.o. ako predávajúcim (prenajímateľom) a zákazníkom (odberateľom, kupujúcim, nájomcom). Tieto všeobecné obchodné podmienky sa osobitne vzťahujú na zmluvy, ktoré sú uzatvárané prostredníctvom internetového obchodu ako zmluvy na diaľku, a to pre nákup prostredníctvom internetového obchodu www.taznezariadenia.sk. Všeobecné obchodné podmienky vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti zmluvných strán; sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
Všetky zmluvné vzťahy medzi spoločnosťou AUTOCAR – Ťažné Zariadenia, s.r.o., a zákazníkom sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.
Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ v zmysle § 52 ods. 4 zákona č. 40/1964 Zb.Občianskeho zákonníka, v znení neskorších predpisov („Občiansky zákonník“), riadia sa zmluvné vzťahy medzi predávajúcim a spotrebiteľom týmito obchodnými podmienkami a Občianskym zákonníkom, zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov („zákon o ochrane spotrebiteľa“) a zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho („zákon o ochrane spotrebiteľa pri distančných zmluvách“).
Ak je zmluvnou stranou podnikateľ, riadia sa zmluvné vzťahy medzi predávajúcim a podnikateľom týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, v rozsahu, v akom sa ho týkajú, a zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodným zákonníkom, v znení neskorších predpisov („Obchodný zákonník“).
1.1. Prevádzkovateľom internetového obchodu, predávajúcim, dodávateľom tovaru a služieb a prenajímateľom je spoločnosť AUTOCAR – Ťažné Zariadenia, s.r.o.
AUTOCAR – Ťažné Zariadenia, s.r.o.
so sídlom Kocmál 460/22, 026 01 Dolný Kubín, Slovenská republika
IČO: 36 408 905
IČ DPH: SK 2020132433
DIČ: 2020132433
IBAN: SK94 0200 0000 0020 7435 6156
BIC: SUBASKBX
Telefón: +421 43 586 4864
E-mail: autocar@taznezariadenia.sk
2.1. Na účely zákonných ustanovení o ochrane spotrebiteľa a zmluvy uzatvorenej na diaľku:
2.2. Zákazník plne uznáva elektronickú komunikáciu, predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie.
2.3. Na vzťah medzi spoločnosťou AUTOCAR – Ťažné Zariadenia, s.r.o., a zákazníkom, ktorý vznikol inak ako prostredníctvom elektronických zariadení na diaľku a nejedná sa o vzťah medzi poskytovateľom služieb informačnej spoločnosti a príjemcom služieb informačnej spoločnosti sa tieto všeobecné obchodné podmienky uplatnia iba v nevyhnutnom rozsahu, ktorý zodpovedá právnym predpisom a logickému usporiadaniu veci, pokiaľ medzi nimi nebolo dohodnuté inak.
2.4. Objednávka kupujúceho predstavuje návrh na uzavretie kúpnej zmluvy. Samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu predávajúceho kupujúcemu, t.j. záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho. Od tohto momentu vznikajú medzi kupujúcim a predávajúcim vzájomné práva a povinnosti, ktoré sú vymedzené kúpnou zmluvou a týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Kúpnu zmluvu je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak.
3.1. Tovar sa objednáva prostredníctvom e-shopu www.taznezariadenia.sk, e-mailom alebo telefonicky.
3.2. Objednaný tovar, ktorý je na sklade, expeduje predávajúci najneskôr nasledujúci deň po objednaní, pokiaľ dohoda nie je iná. O termíne dodania tovaru, ktorý nie je na sklade, bude zákazník telefonicky alebo e-mailom informovaný. Expedícia tovaru je uskutočnená zo skladu predávajúceho v Ivachnovej 300, 034 83 Liptovská Teplá. Tovar je možné vyzdvihnúť aj osobne, v sklade predávajúceho v pracovnej dobe (Po - Pia: 8:00 - 17:00 hod.). Je zakázané poškodzovať alebo prepisovať značky a štítky na tovare a predávať tovar, ktorý bol poškodený alebo skreslený. Ťažné zariadenia sú dodávané so základnou 7-PIN elektroinštaláciou, ktorá je v cene ťažného zariadenia, pokiaľ si daný automobil nevyžaduje použitie špeciálnej elektroinštalácie pre systémy CanBus a CheckControl. Špeciálne elektroinštalácie pre systémy CanBus a CheckControl sa objednávajú samostatne a v prípade, ak je ich použitie pre daný automobil nevyhnutné, tak základná 7-PIN elektroinštalácia nie je dodávaná v cene ťažného zariadenia.
3.3. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formulára. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.
3.4. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb a teda objednávka sa stáva kupujúceho záväznou. Kupujúci sa odoslaním objednávky zároveň zaväzuje zaplatiť kúpnu cenu objednaného tovaru ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
3.5. Ak predávajúci nie je schopný splniť objednávku alebo jej časť v lehote na vybavenie objednávky pri vynaložení maximálneho úsilia a to z dôvodov napr. že tovar sa nevyrába, nie je dostupný u výrobcu alebo na externom sklade dodávateľa, výrobca vykonal také závažné zmeny, pre ktoré nie je možné realizovať objednávku alebo z dôvodov vyššej moci, môže objednávku stornovať (resp. odstúpiť od kúpnej zmluvy), o čom kupujúceho bezodkladne upovedomí. Taktiež má predávajúci právo zrušiť objednávku, pokiaľ kupujúci v objednávke uviedol nepravdivé alebo zavádzajúce údaje, ktoré nie je možné overiť, napríklad nesprávny e-mail alebo telefonický kontakt. Za overenie sa pokladá možnosť spätného kontaktovania kupujúceho na danom telefónnom čísle alebo e-mailovej adrese. Ak kupujúci zaplatil preddavok, tento je mu predávajúci povinný vrátiť do 14 dní.
4.1. Uvedené ceny sú maloobchodné. Obsahujú daň z pridanej hodnoty, neobsahujú náklady na dopravu a menia sa v súlade s cenníkom predávajúceho, ktorý platí ku dňu objednávky, a ktorý môže predávajúci meniť bez predchádzajúceho oznámenia. Konečná cena pre kupujúceho je uvedená v potvrdení objednávky. V prípade zmeny ceny objednaného tovaru, ktorej sa nedá zabrániť ani pri vynaložení maximálneho úsilia, a táto zmena nebola predávajúcemu známa v čase potvrdenia objednávky (napr. zmena kúpnej ceny u výrobcu, daňovej sadzby, poplatkov, zmenného kurzu meny,...) je predávajúci povinný kupujúceho bezodkladne na túto zmenu upozorniť a pokúsiť sa o dohodu. V prípade, že medzi kupujúcim a predávajúcim nedôjde k dohode o novej cene, má kupujúci aj predávajúci možnosť od zmluvy odstúpiť. V prípade, že došlo k platbe na základe predfaktúr, čiastka sa započítava do kúpnej ceny. Z uvedených cien predávajúci neposkytuje ďalšie zľavy.
4.2. Pokiaľ je na automobile zákazníka namontovaný plynový pohon a plynová sústava, k položke montáže ťažného zariadenia sa účtuje príplatok 10 € s DPH. V prípade montáže u nás nezakúpeného ťažného zariadenia si účtujeme doplatok 20 € s DPH k štandardnej cene montáže, cenu montáže u nás nezakúpeného ťažného zariadenia po predchádzajúcej dohode so zákazníkom môžeme upraviť podľa obtiažnosti montáže. Za demontáž ťažného zariadenia alebo elektroinštalácie si účtujeme poplatok 10 €. V prípade zložitejšej montáže, napr. z dôvodu, že je auto po havárii, má hrdzavé šasi, sú potrebné úpravy a pod., môže byť účtovaný poplatok k cene montáže, ktorého výška bude závislá od zložitosti montáže. Pri inej vykonávanej práci (servis vozíka, alebo iné práce) účtujeme za 1 odpracovanú hodinu 1 pracovníka 20 € s DPH, ak nie je dohodnuté inak (náročnosť, odbornosť práce, prípadne iné komplikácie). O zmene cien musí byť zákazník vopred informovaný (telefonicky, osobne, alebo elektronicky).
Platba sa uskutočňuje v hotovosti, na dobierku. K platbe za tovar pri zásielke službou UPS na dobierku je nutné pripočítať nasledovné náklady:
Hmotnosť zásielky | Výška platby za prepravu na dobierku |
0 - 3 kg | 6,50 € |
3,01 - 15 kg | 7,20 € |
15,01 - 25 kg | 11,50 € |
25,01 - 30 kg | 13,30 € |
30,01 - 40 kg | 19,30 € |
40,01 - 50 kg | 21,10 € |
Pri objednávke viac druhov ťažných zariadení súčasne sú jednotlivé komplety balené ako samostatné zásielky.
6.1. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho momentom prevzatia tovaru od predávajúceho alebo od prepravcu. Týmto momentom prechádza na kupujúceho aj nebezpečenstvo vzniku škody na tovare.
7.1. Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.
7.2. Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania) na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka, a týchto reklamačných podmienok. Ak si kupujúci objednal použitú vec a bol o tom informovaný, záručná doba je 12 mesiacov. Pri ťažných zariadeniach značky AUTO-HAK je záruka 5 rokov. Výslovne týmto kupujúceho upozorňujeme, že plachtové prívesné vozíky nie sú vodotesné. Ak kupujúci nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení zákona Obchodného zákonníka, záručná doba je 1 rok a na reklamácie sa nevzťahujú tieto reklamačné podmienky, ale ustanovenia o zodpovednosti za vady podľa Obchodného zákonníka.
7.3. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho, ak si tovar preberá kupujúci osobne, v deň jeho prevzatia.
7.4. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady. Kupujúci je povinný presvedčiť sa o stave tovaru pri jeho dodaní. V prípade poškodenia tovaru, nedodania časti dodávky a pod. doporučujeme, aby kupujúci, vzhľadom k potrebe zachovania možnosti prípadného uplatnenia práv voči dopravcom, túto skutočnosť vyznačil v prepravnom doklade a potvrdil ju doporučeným listom adresovaným a zaslaným dopravcovi bez zbytočného odkladu po dodaní tovaru. Následne doporučujeme, aby kupujúci zaslal predávajúcemu kópiu vyššie uvedeného doporučeného listu.
7.5. Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:
7.6. Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Za vadu nie je možné považovať, ako vyplýva už z povahy veci doba jej minimálnej trvanlivosti alebo doba spotreby, ktorá môže byť obmedzená na kratší čas. Doba minimálnej trvanlivosti, doba použiteľnosti, doba spotreby alebo obdobná doba je uvedená na tovare, ak takémuto označeniu tovar podlieha.
7.8. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu adresu alebo doniesť osobne. Tovar odporúčame vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné priložiť akýkoľvek doklad preukazujúci, že tovar bol zakúpený u predávajúceho a je vlastníctvom spotrebiteľa (napr. faktúru). Pri reklamácii zákazník uskutoční popis vady.
7.9. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie o prijatí reklamácie zákazníkovi doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne. Potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.
7.10. Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo určená osoba je povinný poučiť spotrebiteľa o jeho právach podľa všeobecného predpisu, na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré z týchto práv spotrebiteľ uplatňuje, je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
7.11. Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
7.13. Všetky nami dodané diely musia byť pred montážou, ktorá je nevyhnutnou podmienkou dodania, spotrebiteľom skontrolované vo vzťahu ku vhodnosti na odpovedajúci typ vozidla. Ťažné zariadenia smú byť použité iba na daný typ vozidla. Technické zmeny, doplnky a vylúčenie ručenia za chyby tlače zostávajú vyhradené, ako aj tlačové chyby v texte popr. na obrázkoch.
7.14.1. Pre používanie sú smerodajné údaje výrobcu vozidla popr. údaje o zaťažení prívesom a zvislom zaťažení, pričom nemôžu byť prekročené hodnoty ťažného zariadenia. Ťažné zariadenie je určené k ťahaniu prívesov, ktoré sú vybavené kĺbovými spojkami a k montáži guľových čapov povolených k montáži na ťažné zariadenie. Tiež je povolené použitie homologizovaných nosičov pripojiteľných na ťažnú guľu. Iné použitie je zakázané. Použitie musí zodpovedať cestným predpisom.
7.14.2. Pri použití prívesu sa menia jazdné vlastnosti vozidla. Musí sa brať ohľad na prevádzkový návod výrobcu vozidla. Výrobcom vozidla sériovo určené upevňovacie body sa musia dodržať. Montážny a prevádzkový návod doporučujeme pripojiť k dokladom vozidla.
7.15.1. Ťažné zariadenie ja bezpečnostný diel a môže byť namontovaný len odborníkmi. Každá zmena popr. zmeny na ťažnom zariadení sú zakázané. Vedú vždy k strate platnosti prevádzkového povolenia.
7.15.2. Odstráňte izolačný ochranný náter (keď tam je) na karosérii vozidla v miestach styčných plôch ťažného zariadenia.
7.15.3. Očistite časti karosérie a vyvŕtané otvory ošetrite farbou proti korózii.
7.15.4. Pred začatím montáže univerzálnej elektroinštalácie overte v značkovom servise výrobcu Vášho vozidla, či montážou nedôjde k poškodeniu elektronických obvodov vozidla.
7.16.1. Všetky upevňovacie skrutky ťažného zariadenia dotiahnite predpísaným momentom a skontrolujte po cca 1000 km jazdy s prívesom alebo nosičom bicyklov.
7.16.2. Spojovacia guľa musí byť udržovaná čistá a namazaná plastickým mazivom.
7.16.3. Pri použití samosvorných stabilizátorov musí byť spojovacia guľa zbavená maziva.
7.16.4. Dodržujte informácie v príslušných prevádzkových návodoch.
7.16.5. Akonáhle bude dosiahnutý na niektorom mieste priemer spojovacej gule rovný alebo menší ako 49,0 mm nesmie byť ťažné zariadenie z bezpečnostných dôvodov ďalej používané.
8.1. Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar alebo po výzve predávajúceho si v prípade zvolenia osobného odberu tovar neprevzal v určenej lehote na odber. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť prevziať objednaný tovar.
8.2. Pri určovaní výšky náhrady škody, predávajúci berie do úvahy predovšetkým dopravné náklady a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru, náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky.
8.3. Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti.
9.1. Spotrebiteľ má na základe zákona o ochrane spotrebiteľa pri distančných zmluvách podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru, ak si predávajúci splnil informačné povinnosti podľa tohto zákona, pre ostatné prípady sa uplatňuje ods. 2 alebo zákona. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru.
9.2. Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči; ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy stačí akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od zmluvy (ďalej len „oznámenie o odstúpení od zmluvy“). Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý mu odovzdal predávajúci. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty. Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia. Odporúčame kupujúcim, aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku.
9.3. Predávajúci vráti zaplatené plnenie za tovar / službu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3) zákona o ochrane spotrebiteľa pri distančných zmluvách ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy.
9.4. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona o ochrane spotrebiteľa pri distančných zmluvách.
9.5. Spotrebiteľ je zodpovedný za škodu (zníženie hodnoty tovaru), ktorá bola spôsobená používaním tovaru nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.
10.1. Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
10.2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem zvolenej prepravnej spoločnosti ktorá zabezpečuje doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly, prípadne sprostredkovateľovi a to na základe vzájomnej zmluvy uzatvorenej podľa zákona č. 18/2018 Z.z.
10.3. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, prijatím vhodných technických a organizačných opatrení. Taktiež všetci zamestnanci prevádzkovateľa sú povinní dodržiavať mlčanlivosť vo vzťahu k osobným údajom.
10.4. Dotknutá osoba má práva vymedzené v zmysle ust. § 19 a nasl. zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení platných noviel a to konkrétne:
10.5. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: Titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, fakturačná adresa, telefónne číslo, e-mailová adresa, ktoré sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky. Tieto osobné údaje sú uchovávané po dobu 10 rokov pre účely archivácie. V rámci vybavenia objednávky dochádza k spracúvaniu osobných údajov za účelom vystavenia faktúr, vystavenia skladových (dodacích) listov, zabezpečenia dopravy ako aj účtovania v účtovníctve.
10.6. Tieto stránky zaznamenávajú vašu IP adresu, informácie o čase koľko času strávite prezeraním tých stránok a informácie o tom z akých stránok k nám prichádzate. Cookies sú textové súbory, ktoré sú ukladané vo vašom počítači a používajú sa aj na meranie návštevnosti stránky a prispôsobenie zobrazenia stránok a vďaka týmto súborom Vám dokážeme ponúknuť kvalitnejší. Preto tieto súbory vnímame ako náš oprávnený záujem. Niektoré súbory cookies sú súbormi tretích strán, napr. Youtube, Google a podobne.
10.7. Súbory cookies si môžete kedykoľvek vymazať alebo ich zbieranie nastaviť priamo v nastaveniach internetového prehliadača. Ak chcete odmietnuť zbieranie súborov cookies nastavte si to vo svojom internetovom prehliadači.
10.8. Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov v e-shope na účely e-mailového marketingu, súhlasil so zasielaním e-mailových správ na kontaktnú e-mailovú adresu.
10.9. Osobné údaje pre e-mailové marketingové účely v rozsahu meno a priezvisko, e-mailová adresa sú poskytnuté na dobu piatich rokov. Tieto osobné údaje nie sú poskytované tretím stranám.
10.10. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite mažeme. Odhlásenie je možné aj prostredníctvom odškrtnutia políčka v užívateľskom účte používateľa (ak kupujúci požiadal o vytvorenie užívateľského účtu). Z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na účely e-mailového marketingu.
10.11. Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov v e-shope na účely SMS marketingu, súhlasil so zasielaním SMS správ na kontaktné telefónne číslo.
10.12. Osobné údaje pre SMS marketingové účely v rozsahu meno a priezvisko, telefónne číslo sú poskytnuté na dobu piatich rokov.
10.13. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite mažeme. Odhlásenie je možné aj prostredníctvom odškrtnutia políčka v užívateľskom účte používateľa (ak kupujúci požiadal o vytvorenie užívateľského účtu). Z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na účely e-mailového marketingu.
11.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky sa riadia platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Prípadné spory budú riešené slovenskými súdmi.
12.1. Nájomca svojím podpisom potvrdzuje, že bol náležite poučený o potrebe disponovať vodičskými oprávnením skupiny „Be“ alebo „E“ pri vypožičiavaní a prevádzke prívesných vozíkov kategórie O1 a O2. Taktiež bol poučený o potrebe zabezpečiť si platnú diaľničnú známku pri prevádzkovaní prívesných vozíkov kategórie O1 a O2 po spoplatnených komunikáciách. Podmienky prenájmu stanovuje vlastník prívesu..
12.2. Nájomca je oprávnený vedieť:
12.3. Upozornenia nájomcu sa vypisujú do zmluvy o požičaní. Chýbajúce upozornenia znamenajú, že nájomca nenahlásil vady na predmete nájmu a predmet nájmu je v poriadku. Nájomca je povinný si zabezpečiť príslušnú platnú elektronickú dialničnú známku na zapožičaný prívesný vozík podľa platnej legislatívy SR.
12.4. Nájomca je povinný pred použitím (pri preberaní) prívesu vo vlastnom záujme skontrolovať:
12.5. Nájomca svojim podpisom:
13.1. Spoločnosť AUTOCAR – Ťažné Zariadenia, s.r.o., si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.
13.2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.
13.3. Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky.
13.4. Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim ako i sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu.
13.5. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.
13.6. Tieto všeobecné obchodné podmienky sú platné od 25. 05. 2018.
Copyright © SybriSoft s.r.o., 2016